تمامی مقالات, موزیک باکس

موزیک سرویس بهداشتی

موزیک باکس سرویس بهداشتی

پخش خودکار موزیک در سرویس بهداشتی را تصور کنید؛ یا همین طور در محیطهای خصوصی یا عمومی که نیاز به آرامش دارید اما نمیتوانید یکسره هدفون در گوش داشته باشید. تا حالا شده به این فکر کنید که یک دستگاه پخش موزیک در سرویس بهداشتی داشته باشید؟ با کمک این دستگاه لحظات هر چند کوتاه اما دلنشین و آرامش بخشی را در سرویس های بهداشتی تجربه می کنید. دستگاه پخش موزیک سرویس بهداشتی یا موزیک باکس سرویس بهداشتی از ایده های نابی است که اخیراً وارد بازار شده است و با قابلیت های جدید و متفاوتی که با خود دارد می تواند شما و مهمان هایتان را غافلگیر کند.

مشخصات دستگاه موزیک باکس SP-MP3-LW

دستگاه موزیک سرویس بهداشتی و راه پلهدستگاه موزیک باکس مدل SP-MP3-LW از دستگاه های پخش موزیک در سرویس های بهداشتی به شمار می آید که به منظور مصارف خانگی، اداری، هتل وحتی تجاری طراحی و تولید شده است و به قطع می تواند یکی از بهترین مدل های موجود در بازار در بین دستگاه های مشابه باشد.

در یک نگاه اجمالی به مشخصات دستگاه پخش موزیک سرویس بهداشتی می توان اینگونه گفت که این دستگاه دارای ابعاد 12*8*4 و وزن 150 گرم بوده و فاقد ریموت کنترل، رادیو و نمایشگر است.
این دستگاه، یک پخش کننده موزیک MP3 است که به صورت پیش فرض دارای 2000 صوت می باشد؛ البته این صوت ها در 21 دسته موسیقی از جمله موسیقی کلاسیک، موسیقی سنتی، موسیقی خارجی، موسیقی شاد ایرانی و خارجی، موسیقی ورزشی و غیره دسته بندی شده اند.
لازم به ذکر است که این موزیک و صوت ها در یک رم 8 گیگابایتی قرار دارند و تنها 2 گیگابایت از فضای رم را اشغال کرده اند پس 6 گیگابایت فضای خالی برای مجموعه آهنگ های دلخواه شما باقی می ماند تا بتوانید بهترین و خاطره انگیز ترین موزیک های خود را به این مجموعه اضافه کنید. چنان چه به حافظه بیشتری نیاز دارید نگران نباشید! زیرا این دستگاه از کارت های حافظه میکرو اس‌دی تا 32 گیگابایت پشتیبانی می کند.

پخش موزیک از کاربردهای مهم و جالب دستگاه پخش موزیک سرویس بهداشتی به شمار می رود اما این دستگاه، کاربردهای دیگری چون پخش اصوات راهنما، پیام های فرهنگی، پیام ها و توصیه های بهداشتی و حتی تبلیغات را نیز دارد که با توجه به هدف شما از خرید دستگاه می تواند کاربردی و مفید باشد. شایان ذکر است که بلندگوی داخلی این دستگاه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و قادر است موزیک ها و صوت های ذخیره شده در دستگاه را با کیفیت بالا و رضایت بخشی پخش کند.

موزیک باکس سرویس بهداشتی

چگونه می توان موزیک دستگاه موزیک باکس سرویس های بهداشتی را عوض کرد؟

عوض کردن موزیک دستگاه کار چندان دشواری نیست! فقط کافیه که سه نکته زیر را به یاد داشته باشید.
اگر می خواهید موزیک های موجود در یک پوشه یا دسته را عوض کنید کافی است که بر روی دکمه جلو یا عقب دستگاه کلیک کنید تا به موزیک بعدی یا قبلی هدایت شوید؛ اما اگر قصد تغییر دسته موسیقی را دارید باید بر روی همان دکمه های جلو و عقب کلیک کنید با این تفاوت که باید بر روی آن دکمه به مدت دو ثانیه مکث داشته باشید تا دسته موزیک تغییر کند.

از بخش های جالب دستگاه باکس موزیک سرویس بهداشتی از نظر نحوه پخش صوت ها، داشتن حالت اتوماتیک است. به این صورت که با قرار دادن دستگاه بر روی حالت اتوماتیک، موزیک ها به صورت اتوماتیک با قطع و وصل شدن برق تغییر می کنند. البته فقط موزیک های موجود در آن دسته پخش می شوند و برای تغییر دسته باید از روش دستی که در بالا اشاره شد استفاده کنید.

موزیک باکس سرویس بهداشتی

چگونه می توان موزیک های دلخواه خود را به دستگاه موزیک باکس سرویس بهداشتی اضافه کرد؟

اضافه کردن موزیک ها و صوت های دلخواه به آرشیو موزیک ها و صوت های ذخیره شده در دستگاه آسان است! کافیه که مراحل زیر را طی کنید:

  1. دستگاه را خاموش کنید.
  2. رم را که در بخش زیری دستگاه قرار دارد؛ به سمت داخل داخل فشار دهید تا از جایش خارج شود.
  3. رم را داخل رم ریدر میکرو اس دی قرار دهید و به کامپیوتر وصل کنید.
  4. موزیک و صوت های دلخواه خود را درون رم، کنار دیگر موزیک های آرشیو شده، داخل یک یا چند دایرکتوری کپی کنید.
  5. رم را درون دستگاه قرار دهید و دستگاه را روشن کنید.
  6. با روش تغییر دسته که در بخش قبلی توضیح دادیم، دسته های موزیک را تغییر دهید تا به دسته موزیک خود که جدیداً اضافه کردید برسید.
  7. اکنون می توانید از موزیک یا صوت های جدید و مورد علاقه خود لذت ببرید.

دستگاه موزیک سرویس بهداشتی و راه پله

کاربردهای موزیک باکس موزیک سرویس بهداشتی

این دستگاه علاوه به استفاده در سرویس بهداشتی استفاده های دیگری دارد به گونه ای که شما می توانید آن را در هر جای دیگر منزل خود چون راه پله ها، لابی ها، اتاق خواب و غیره استفاده کنید. لازم به ذکر است که از این دستگاه می تواند به عنوان یک وسیله کاربردی در هوشمند سازی خانه ها نیز استفاده کرد. شاید خنده دار به نظر بیاید اما پخش موزیک در هنگام استفاده شما از سرویس بهداشتی، مانع خروج صدا از سرویس بهداشتی به بیرون می شود که این گزینه می تواند بسیار کاربردی باشد.
نکته قابل تأمل دیگر از باکس موزیک سرویس بهداشتی نحوه نصب آن است به گونه ای که می توان آن را بر روی انواع سانترال ها و همچنین تلفن های دو خط رومیزی پاناسونیک نصب و پیاده سازی کرد.

موزیک باکس سرویس بهداشتی

جمع بندی

پخش موزیک در سرویس های بهداشتی آن هم به صورت کنترل شده، با کمک دستگاه موزیک باکس دستشویی ممکن می شود. دستگاه پخش موزیک سرویس بهداشتی SP-MP3-LW از بهترین دستگاه های پخش صوت می باشد که به شما امکان استفاده از آرشیو موزیک های موجود در دستگاه، اضافه کردن موزیک یا صداهای دلخواه به لیست، تعویض موزیک یا صوت به صورت دستی یا اتومات را فراهم کند. این دستگاه علاوه بر سرویس بهداشتی در جاهای دیگر مانند راه پله ها نیز قابل استفاده است و می تواند بخش جالب و سرگرم کننده ای در خانه های هوشمند شما باشد؛ پس توصیه می کنیم که هر چه سریع تر این دستگاه را خریداری کرده و در محل مورد نظر نصب کنید تا دقایق متفاوت و آرامش بخشی را برای خانواده و مهمانان خود ایجاد کنید.

خرید سیستم صوتی پخش خودکار موزیک

1 دیدگاه در “موزیک سرویس بهداشتی

  1. تعمیرات لوازم خانگی گفت:

    عالی بود واقعا تو هر خونه ای که الان اپارتمان هست نیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *