تمامی مقالات, ضبط صدا استودیویی

سفارش ضبط صدای منشی تلفنی حرفه ای

سفارش ضبط صدای منشی تلفنی

حرفه ای باشید و صدای ضبط شده حرفه ای داشته باشید!

ممکن است با عناوینی چون تلفن گویا، پیام IVR، پیام انتظار و منشی تلفنی آشنایی داشته باشید یا حداقل در یک تماس تلفنی با یک شرکت یا اداره با چنین صداهای ضبط شده ای مواجه شده باشید. تلفن گویا یا همان منشی تلفنی امروزه به یکی از بخش های اصلی و ضروری ادارات و شرکت های قدیمی و جدید و حتی استارت آپ ها تبدیل شده است زیرا این روش یک ابتکار تایید شده و اثبات شده است به طوری که توانسته تاثیر بالقوه و بالفعل خود را در جذب مشتری و همچنین داشتن رضایت مشتریان به خوبی ایفا کند. ما در این مقاله، هر آنچه را که برای داشتن منشی تلفنی و نحوه سفارش صدای ضبط شده دلخواه می خواهید بدانید توضیح خواهیم داد. با ما همراه شوید!

 

چرا به منشی تلفنی یا تلفن گویا نیاز داریم؟

اگر بخواهید در مسیر موفقیت سریع تر گام بردارید و حرفه ای تر باشید باید در جزء به جزء گام هایی که بر میدارید حرفه ای عمل کنید و تا جای ممکن از حرفه ای ها کمک بگیرید؛ مخاطب ما در این جمله، آن دسته از افرادی هستند که صدای ضبط شده منشی تلفنی را یک امر ساده و پیش پا افتاده می دانند این درحالی است که از تاثیر ویژه تلفن گویا در کسب و کارها و همچنین دریافت فیدیک مثبت در رابطه با عملکرد شرکت ها غافل هستند. ما به شما این اطمینان را می دهیم که اگر در دریافت تماس های شرکت خود از صدای ضبط شده منشی تلفنی با گویندگان حرفه ای استفاده کنید تاثیر فوق العاده آن را به خوبی خواهید دید.

صدای منشی تلفنی

حتماً در تماس های ورودی شرکت شما زمانی تحت عنوان زمان انتظار وجود دارد. تلفن گویا از لحظه دریافت تماس تا زمان وصل شدن مشتری به کارشناس مربوطه، راهنما و همراه مشتری خواهد بود به طوری که با صدای آرام و دلنشین گوینده و معمولاً همراه با یک ملودی زیبا، او را همراهی می کند. این ایده همان ایده جالب و کاربردی تلفن گویا و این صدای دریافتی صدای منشی تلفنی است که از آن می توان در مواردی چون صدای منشی تلفنی برای تلفن ثابت، صدای منشی تلفنی برای پیغامگیر و حتی بحث های تبلیغاتی نیز استفاده کرد.

صدای منشی تلفنی

کاربرد منشی تلفنی یا تلفن گویا

پیام های ضبط شده در تلفن های گویا متناسب با کسب و کار و علایق مشتری ها از پیش تعیین شده و در دو بخش اصلی ضبط صدا برای تلفن گویا و ضبط صدا برای سانترال تقسیم می شوند. منشی تلفنی و صداهای ضبط شده کاربردهای زیادی برای شما خواهند داشت که ضبط پیام های تلفن گویا، ضبط تبلیغات برای زمان هلد سانترال، ضبط پیامک های صوتی، ضبط صدا برای مراکز تلفن و تلفن گویا، گویندگی تیزرهای تبلیغاتی، ضبط صدا برای کلیپ های تبلیغاتی صوتی و تصویری، ضبط صدا برای صداهای عمومی در دستگاه های نوبت دهی و غیره تنها نمونه ای از کاربردهای صداهای ضبط شده به شمار می آیند که از اصوات با کیفیت و حرفه ای بهره برده و در پیشبرد اهداف شرکت ها استفاده می شوند.
هدف اصلی ایجاد صداهای ضبط شده کمک به مشتریان، پاسخ به سوالات آن ها و در نتیجه حل مشکلات است. اگر صداهای ضبط شده نتوانند این سه نیاز را رفع کنند نه تنها مفید نخواهند بود بلکه ممکن است تاثیر منفی و سوئی بر اهداف شرکت داشته باشند.

سفارش ضبط صدای منشی تلفنی

یک منشی تلفنی خوب باید چند ویژگی مهم داشته باشد تا در کار خودش بتواند مفید واقع شود؛ اول اینکه یک مستقبل خوب باشد و بتواند در همین ابتدای کار از مشتری ها به خوبی استقبال کند؛ دوماً در معرفی منوهای شرکت کوتاه در عین حال دلنشین عمل کند. سومین ویژگی کم بودن تعداد منوها است طوری که مشتری از شنیدن منوها خسته نشده و ارتباط خود را قطع نکند، مورد چهارم اولویت بندی اعلام بخش هاست و آخرین ویژگی باکیفیت بودن صدای ضبط شده از نظر رسایی و نحوه بیان کلمات است که حتماً باید به آن توجه ویژه ای داشت.

ضبط صدای منشی تلفنی

نحوه سفارش ضبط صدای منشی تلفنی

ضبط صدای منشی تلفنی با کیفیت بالا کاری است که ما برای شما انجام می دهیم  به طوری که مطابق به نیاز و استفاده شما گردآوری و در یک محیط استودیویی و توسط یک اشخاص حرفه ای ضبط می شود. ما در مجموعه خود تعدادی گوینده حرفه ای و نیمه حرفه ای آقا و خانم داریم که با توجه به انتخاب شما و مقدار هزینه ای که جهت سفارش ضبط صدا پرداخت می کنید انتخاب می شوند؛ پس طول متن و سطح حرفه ای بودن گوینده دو فاکتور مهمی هستند که هزینه سفارش تلفن گویا بر اساس آن دو تعیین خواهد شد.
از ویژگی های بارز شرکت صوت ارتباط، فراهم کردن صداهای فوق العاده با کیفیت و حرفه ای با قیمت های بسیار مناسب است زیرا ما می دانیم که این صدای ضبط شده باید فصیح، شیوا و مهم تر از همه گیرا باشد و در یک فضای استودیویی و توسط حرفه ای هایی که در کار خود خبره هستند و قدرت بالایی در بیان کلمات دارند، آماده شوند؛ کافی است که یک نگاه کوتاه و یک مقایسه کوچکی داشته باشید تا به ارزش کار ما پی ببرید.

لازم به ذکر است که برای سفارش صدای منشی تلفنی می توانید نمونه ای از صداهای ضبط شده ما را در صفحه “ضبط صدای استودیویی” ببینید و بشنوید. پیام موردنظر خود را برای ضبط شدن بما بگویید؛ یا تعیین متن برای ضبط صدا برای تلفن گویا یا هلد سانترال را هم به ما بسپارید.

سفارش ضبط صدای منشی تلفنی

جمع بندی!

ضبط صدای با کیفیت جهت تبلیغات، دیزا، TVM و هلد سانترال از نمونه کارهایی است که توسط شرکت صوت ارتباط انجام می شود. برای سفارش منشی تلفنی یا تلفن گویا کافی است که ابتدا گوینده مورد نظر خود را انتخاب کنید سپس متن مورد نظر خود را برای ما بفرستید یا که نوشتن متن را نیز به ما بسپارید، شرکت ما در یک محیط حرفه ای و با کمک حرفه ای ها، صدای منشی تلفنی شما را ضبط کرده تا برای استفاده در تلفن، سانترال و غیره آماده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *