تمامی مقالات, ضبط مکالمات تلفن

راه های ضبط مکالمات سانترال

ضبط مکالمات سانترال

بیشتر ارتباطات فعلی جهان، چهره مجازی به خود گرفته است و معمولاً از طریق تلفن و اینترنت انجام می شوند. با فراگیر شدن ارتباطات و تماس های تلفنی در شرکت ها و ادارات، نیاز به دستگاه های ضبط مکالمات سانترال بیش از پیش احساس می شود.
دستگاه های ضبط مکالمات سانترال کمک می کنند تا با شنود و پیگیری مکالمات تلفن های سانترال، بتوان کنترل و مدیریت سازمان یا شرکت ها را به درستی انجام داده و در نتیجه آن، در دنیای رقابت همچنان ماندگار و پا برجا ماند. این دستگاه ها در اندازه، تعداد خط، شکل ها و قیمت های مختلفی تولید و عرضه شده اند با این ویژگی که می توانند مکالمات مجموعه ای از تلفن های ثابت یا سانترال شرکت را به صورت همزمان ضبط و ثبت کنند.

دستگاه های مناسب ضبط مکالمات تلفن سانترال

در میان مجموعه دستگاه های ضبط مکالمات تلفن ثابت که در فروشگاه صوت ارتباط موجود است، دستگاه های ضبط مکالمات آنلاین که قابلیت اتصال USB دارند برای ضبط مکالمات سانترال بسیار مناسب اند و با تمام سانترال ها هماهنگی دارند.
ضبط مکالمات آنلاین مدل های مختلفی دارند که 1 تا 32 خط آنالوگ را ساپورت می کنند.

  • دستگاه 2 خط مدل: TRU21
  • دستگاه 4 خط مدل: TRU41و SU41
  • دستگاه 8 خط مدل: TRU81 و SU81
  • دستگاه 16 خط مدل: SU161 و TRU161
  • دستگاه 32 خط مدل: SU321

انواع ضبط مکالمات آنلاین برای سانترال

همچنین در میان دستگاه های ضبط مکالمات آفلاین، دستگاه مدل VR41 برای ضبط مکالمات سانترال ، فقط سری 824 مناسب است. دستگاه های آفلاین مستقیم به سانترال وصل نشده و مکالمات را بر روی کارت حافظه ذخیره می کنند.

راهنمای خرید دستگاه ضبط مکالمات سانترال

همان طور که اشاره شد، از دستگاه های ضبط مکالمات آنلاین تلفن ثابت می توان برای ضبط مکالمات سانترال نیز استفاده کرد؛ پس به هنگام خرید، توجه داشته باشید که ابتدا قابلیت ها و امکانات موجود در این دستگاه ها را بررسی و آن ها را مطابق با نیاز شرکت یا سازمان خود خریداری کنید. به موارد زیر توجه کنید:

  • دستگاه های ضبط مکالمات تلفن ثابت فقط توانایی ضبط مکالمات تلفن های مبتنی بر آنالوگ را دارند. پس واضح است که این دستگاه ها، برای دیجیتال یا سیپ ترانک مناسب نیستند.
  • دستگاه های ضبط مکالمات تلفن های ثابت، قابلیت ضبط مکالمات 1 الی 32 خط را به صورت همزمان دارند پس قبل از خرید حتماً تعداد خطوط تلفن خود را شمارش کنید تا با توجه به آن تعداد، دستگاه ضبط مکالمات چند خطه مناسب به خود را خریداری کنید. چرا که قیمت این دستگاه ها با توجه به امکانات و تعداد خطوط، متفاوت می باشد.
  • در میان دستگاه های ضبط مکالمات، فقط تعدادی از آن ها قابلیت گزارش گیری و ثبت جزییات تماس ها دارند پس در صورت تمایل به داشتن یک گزارش گیر حرفه ای، بهتر است که حتماً وجود این قابلیت را در دستگاه مورد نظر بررسی کنید.
  • دستگاه های ضبط مکالمات تلفن های ثابت معمولاً مکالمات و جزییات آن را بر روی هارد کامپیوتر ذخیره می کنند.
  • از قابلیت های کاربردی دستگاه های ضبط مکالمات سانترال می توان به داشتن قابلیت جستجوی پیشرفته، کالر آیدی، مدیریت مکالمات ضبط شده از طریق نرم افزارهای تحت وب و قابلیت رمزگذاری اشاره کرد. لازم به ذکر است که این ویژگی ها معمولاً در دستگاه های ضبط مکالمات تلفن ثابت سری TRU دیده می شوند.
  • برای ضبط مکالمات در تلفن های سانترال سری 824 یک انتخاب ویژه دارید. دستگاه ضبط مکالمات VR41 یک انتخاب مناسب برای ضبط صدا در سانترال های سری 824 می باشد. فقط توجه داشته باشید که این دستگاه، یک دستگاه ضبط مکالمات ارزان و کاربردی است با این ویژگی که مکالمات را بر روی حافظه رم خود ذخیره می کند.

صندوق صوتی سانترال پاناسونیک

چنان چه که در شرکت یا اداره خود از تلفن های سانترال پاناسونیک استفاده می کنید و نمی خواهید که تماس های دوطرف برای بررسی بیشتر ضبط و ثبت شوند، می توانید از ابزار ویژه سانترال پاناسونیک تحت عنوان TVM استفاده کنید که فقط قابلیت صندوق صوتی یا Voice Mail دارد و درصورتی که اپراتور به تماس پاسخ ندهد، مکالمات در صندوق صوتی ذخیره می شود. دستگاه TVMدو مدل دارد: TVM50 و TVM200 ؛ اما پیشنهاد ما این است که باتوجه به تعداد خطوط تلفنتان، از میان دستگاه های ضبط مکالمات انتخاب کنید تا از مزایا و امکانات پیشرفته این سیستم ها بهره مند شوید و با آسودگی از مدیریت تلفنتان لذت ببرید.

جمع بندی

فروشگاه آنلاین صوت ارتباط یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش تجهیزات اکتیو مخابراتی است که در لیست محصولات خود بهترین دستگاه های ضبط مکالمات تلفن ثابت را نیز دارد. برای خرید دستگاه ضبط مکالمات سانترال خود می توانید از میان محصولاتی که در بالا معرفی کردیم انتخاب کنید و یا محصولات را در صفحه فروشگاه ما ببینید، در مجموعه دستگاه های آنلاین ضبط مکالمات تلفن ثابت، دستگاه کاربردی خود را مطابق با راهنمای خرید اشاره شده، مشاهده و خریداری کنید. چنانچه سوالی داشته باشید پشتیبانی فروش ما در خدمت شما هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *